středa 21. května 2008

Je mi...

...děsnáá zimáá. Nemá bejt náhodou pozdní jaro slunce čas?

4 komentáře:

aknezob řekl(a)...

My, děti z Krkonoš, se nenecháme jen tak snadno zblbnout nepodloženými informacemi, které přináší výchova, protože ještě v pokročilém věku vzpomínáme na to, jak jsme s mávátky na prvního máje pochodovali v závějích čerstvého prašanu.

Anonymní řekl(a)...

Mi povídej, tenhle týden mrznu doma, mrznu v kanclu, mrznu venku :((( Holt když mi teče do bot, tak se nezahřeješ ani po kotli čaji... ale koukal ajsem na předpoved, že prý příští týden 28 stupňů;)))
Meena

Anonymní řekl(a)...

Už aby bylo teplo, slunce, musím přiznat, že při tomhle počasí jdou na mne chmury...
J.P/V.D

Anonymní řekl(a)...

přiznávám, že jsem změkčilej Pražák a toužebně vyhlížím těch osumadvacet! pte jinak na mě jdou chmury taky! Gr.