pondělí 11. února 2008

ČTK (Česká trafiková kancelář)

Stavila jsem se v trafice na Otakarce pro denní tisk. Pan trafikant, osoba povolaná, pravil: "Frontu nemáme, ale jestli chcete vědět, co prezidentský volby, tak vám to můžu shrnout: Takže, výsledek žádnej. Padla slova: idiot, zrádce, debil, intrikáni. Na pěstní souboje dosud nedošlo, ale osobně tipuju, že nejpozdějc v pátek k nějakýmu útoku dojde. Fraška postupuje do dalšího kola." Musím říct, že když jsem si pak v jiném stánku noviny přece jen koupila, přišly mi tak nějak nanicovaté.

2 komentáře:

aknezob řekl(a)...

Pokud to řekl takhle, tak je to skutečně dokonalý komentář ve zkratce ... má můj obdiv.

Greta řekl(a)...

fakt řek´...ještě k tomu přispěl nějaký pán, co tam seděl u piva... patrně už u nějakého třetího, pte jsem mu nerozuměla ani slovo