pátek 26. června 2009

Dys

Zašli jsme s drahým v rámci duševní hygieny na večeři a na koncert Xindla X do Carpe Diem. Koncert dobrý, příjemné vidět zase jiné lidi než jenom matky, Xindl hrál sám i s kapelou (s kapelou je to podle mě o fous zajímavější), je pěkné vidět, jak se z původně outsidera stal fanynkami obletovaný hitmaker (hrajou ho snad ve všech rádiích a je zajímavé sledovat, co jsou schopné některé slečny či paní vymyslet, aby se dostaly do blízkosti svého idolu), který teda trochu klame oblečením, neboť podle jeho stylového trička byste ho spíš než na rozervaného umělce tipovali na milovníka fitnesscenter (no, hlavně podle toho trička). Každopádně hudba nejen pro dysgrafiky a dyslektiky, která dost leze do hlavy, což mi trochu kazí dítě, neboť se mi teď dere na jazyk místo obvyklé večerní ukolébavky " Jsem anděl, co tě dostal na povel, mám rád řeč těla, v kapse lubrikační gel" ...

3 komentáře:

aknezob řekl(a)...

To zní taky jako ukolébavka, ale to tak pro Áňu až za 15 let :)

Greta řekl(a)...

To už bude fungovat rodičovská cenzura :-)

Anonymní řekl(a)...

Souhlas s tím, že ona zmiňovaná písnička má neuvěřitelně chytlavý refrén a i melodii;) Jsem zvědavá na druhý singl, protože Anděla hrajou v rádiích furt, to máš pravdu. A podle jednoho songu se nesmí dělat velké závěry:-) Moc zdraví a vzpomíná Meena