pondělí 20. října 2008

Ingmar

Je mi jasné, že příspěvek na stejné téma se objeví přinejmenším na dvou dalších blozích :-), ale bylť to pro mě takový kulturní zážitek, že o něm napsat musím. Reagovala jsem totiž na článek aknezob, že se taky chci zúčastnit, a vyrazila v neděli s holkama z mkp do kina Aero na festival filmů Ingmara Bergmana. Pro někoho, jehož v současnosti nejnáročnější intelektuální činností je počítání pokakaných plen v kbelíku, poměrně těžké zadání, takže vlastně ani nevím, jestli jsem komedii Léto s Monikou nepochopila (moc legrační mi to teda nepřipadalo) nebo byla prostě jenom divná...Takový trochu melodramatický film pro pamětníky říznutý turistickým průvodcem po nejmalebnějších švédských pobřežích... Ech, ale co, kromě zhlédnutí filmu jsem taky chtěla zjistit, jestli ještě nevymřeli praví intelektuálové v černých rolácích, a byla jsem spokojená - nevymřeli, i na roláky a pruhovaná trika došlo...

3 komentáře:

aknezob řekl(a)...

Jsem také v kategorii intelektuál? :)))

Anonymní řekl(a)...

A já? Měla jsem černý svetr. Sice bez roláku, za to s pruhovaným tričkem pod ním. Tak aspoň napůl, žejo? :-)

Greta řekl(a)...

dlouhý sukně i pruhovaná trika schovaná pod svetrem spadaj do kategorie "superinťouš"