pondělí 7. července 2008

Za zenitem

V neděli jsem se zatoulala do květinářství, k mému překvapení otevřenému, byl přeci víkend a sváteční k tomu. Popadla mě před nedávnem touha míti okno samý květ, konkrétně pelargonový, takže jsem se vrhla na vystavené muškáty, žel ty už měly na první pohled dávno po sezoně, pročež jsem vznesla k prodavačce dotaz, jestli snad nemají ještě nějaké další kromě těhle probraných opelichanců. Neměli, bylť to doprodej, takže jsem se nakonec rozhodla pro jeden z méně opadaných exponátů a šla platit. Slečna květinářka koukla na mě, na kytku a pravila, že dá slevu, takže jsem zajásala, že je aspoň soudná. Moje radost z úspory však vzala za své dnešním dnem, kdy jsem kráčela kolem výlohy onoho kšeftíku a padl mi do oka nápis jako kráva - Každou neděli slevy pro důchodce 20%...

6 komentářů:

Geraldo Maia řekl(a)...

Hola Greta,
It is a pleasure to be visiting your nice and interesting blog.
Best wishes:
Geraldo

aknezob řekl(a)...

Třeba to byla sleva pro tu starou pelargonii :)))

Greta řekl(a)...

Hello Geraldo, thanks for your comment, it´s very pleasant to find out, how many people in the world know the czech language

Anonymní řekl(a)...

každou neděli sleva na důchodce... Gr.

Anonymní řekl(a)...

Houby, místo toho, abys byla ráda, že květinářce došlo, že neprodává zrovna bezvadné kousky z komodity Květiny, tak hledáš prapodivné důvody, proč Ti byla udělena sleva..., ach jo, kde je pozitivní pohled na svět??? :-)
J.P/V.D

Anonymní řekl(a)...

asi máš pravdu... pak jsem si totiž spočítala, že ta sleva byla větší než 20%, takže to nemohla bejt ta důchodcovská! nebo že by byla dvojnásobná? :-) Gr.