sobota 7. června 2008

Pro obšťastnění

Tohle foto jsem dneska našla na jednom mateřském webu. Podivovala jsem se nahlas, proč zrovna na stránkách, které radí bezradným maminám, jak opečovávat děti, je k zhlédnutí takový plemenný býk, a bylo mi vysvětleno, že ne všechny matky mají doma skvělé a starostlivé partnery, a tudíž potřebují útěchu a potěšení aspoň vizuální... No, nebo třeba inspiraci při hledání toho pravého taťky...

6 komentářů:

aknezob řekl(a)...

Vzhledem k výšce vody a statice obrazu se můžeš jen domnívat, že je to plemenný býk. Já dám přednost něčemu na první pohled nenápadnému, ale ....

Anonymní řekl(a)...

... ale na druhý pohled omračujícímu? :-) Gr.

Meena řekl(a)...

Výraz "plemenný býk" mě totálně dostal!!! Padám smíchy pod stůl skoro. A náhodou, ono je to pravda - není nad to okem se potěšit pohledem na pěkného muže (když už ho nemůžu mít v posteli) ;)))))))))))))

Anonymní řekl(a)...

Ehm, ehm, a co jinak?
J.P/V.D :-)))))

Anonymní řekl(a)...

"Plemenný býk" je drsný výraz, ale zajímavé pozadí fotografie má, to zas jo :-)

Anonymní řekl(a)...

tak to vidíte, a já doma upadám v podezření, že to je muž mých snů nebo co :-) G.