pondělí 16. června 2008

Modelky, ty tvrdej chleba maj

Připletly jsme se s Aničkou v Baťovi k focení nové kolekce nebo čeho, a musely jsme tu modelkovskou holčinu politovat - pořád samý příkazy "zvedni to, neni to vidět, blbě to držíš", potom zase "netvař se tak unyle, trochu živějc" (slečna se chtěla naštvaně zakabonit, ale to bylo taky špatně), a když se ozval fotograf "máš ty vlasy ňáký mastný, né", tak už to nevydržela a dotčeně zapištěla vysokým hláskem "to je takový rozčepýřený, jako schválně" a málem jim třískla baťovkama o zem. Než jsme prchly, stačila jsem kolečkem od kočárku přejet maskérce tašku a vysloužila jsem si taky pohled... Jsem ráda, že moje míry ni váhy mě nenutí do takovéhle práce :-)

1 komentář:

aknezob řekl(a)...

Pokud šlo o fotky pro Baťu, čekla bych spíš větu: "Nemáš broku trochu rozpraskané paty?"