čtvrtek 15. dubna 2010

Ještě jednou krtek

10 komentářů:

Janah řekl(a)...

Tak to je ještě lepší než tak knížka, takové ještě víc poučné :o) Jak tě napadlo to hledat?

Greta řekl(a)...

já to nehledala, vypadlo to na mě, když jsme pouštěla Aničce Krteček porodníkem... Má to dokonce tři jazykový mutace - ještě anglickou a finskou

ET řekl(a)...

Ježkovy zraky!!! Tuhle jsem v knihovně narazila na novou maxi verzi krtka, která má interaktivní pohyblivé obrázky a různým otáčením, šoupáním a vytahováním můžeš ilustrovat přímo ten kakací proces. Neuvěřitelné, na čem se vydělává...
(AA 61352)

Janah řekl(a)...

Ta finská by mě zajímala, budu se muset podívat :o)

Janah řekl(a)...

Ačkoli, krtek porodníkem...

Greta řekl(a)...

pro ET - v knihovně taky máte knížku Co má myška v plíně?, kde mají zvířátka odklápěcí plínky a pod nima vždycky bobek. Kam se ten svět řítí :-)

Greta řekl(a)...

pro Janah - Krtek porodníkem je v originále Maulwurf und die Geburt. Taková zdravověda pro malý děti. Vřele doporučuju, je to příšerný. Já osobně nejvíc šílím ze scény, kde si zaječice načesává své černé mikádo... Brrr.

ET řekl(a)...

Jojo, ta s odklápěcíma plínama s nevábným obsahem se jmenuje Víš, co má v plínce myš? Ale tahle velká krtečková je asi nejnechutnější ze všech těch fekálně tematických, přeci jen pohled na hovínko v plínce není tak odpudivý jako pohled na celý kakací proces. Votřesný, co se vydává, fakt že jo.

Greta řekl(a)...

:-D
Měli byste založit úplně novej OCH.

ET řekl(a)...

Budu na ně lepit ty oranžový lebčičky jakože životu nebezpečno, nesahat :-))