středa 24. února 2010

Zdravíme Klatovy :-)

Anička se naučila první pohádku. Je o krtkovi, který chtěl vědět, kdo se mu vykakal na hlavu, podle stejnojmenné knížky, kterou teď čteme třikrát denně a Anička ji bezmezně miluje. Já též, neboť knížka je to pěkná (navíc její název v originále je skvělé cvičení pro němčináře - Vom kleinen Maulwurf, der wissen wollte, wer ihm auf den Kopf gemacht hat), v tržní záplavě knih typu Pinocchio a sedm trpaslíků, koloušek Bambus a jeho parta a podobně, představují její obrázky i děj skutečnou potěchu pro oko i duši, přesto, když slyším, jak Áňa plynule začlenila do svého slovníku termíny jako kravinec, koblihy, hovínko a prsk-pšouk, s lehkými obavami hledím vstříc březnovému zápisu do školky...

6 komentářů:

ET řekl(a)...

Doporučuji Andulce a její mamince knihy Viléma Hynka, který se podobnými fekálními tématy pro děti zabývá už v několikáté knize :-)))

* Dobrý pejsek pro kokínko přeskočí i přes hovínko - sbírka neslušných básniček pro kluky a holčičky o kakání, čurání a jiných fakt divných tématech
* Kdo to je, kdo to je, kdo ten záchod blokuje - podobně orientované veršíky o tom, co které zviřátko dělá na záchodě
* Víš, co má v plínce myš? - interaktivní kniha, ve které Andulka může každému zviřátku odklopit plínečku a nakouknout, jaké bobečky tam má :-)))

Obávám se, že pana Viléma Hynka toto téma poznamenalo na věky věkův.

Greta řekl(a)...

:-D
To musíme mít! Doufám, že to máte v knihovně...

Janah řekl(a)...

Chá, no to mě těší, že i já dílem nechávám otisk ve vzdělání tvého dítěte :o)
Do V.H. musim taky nakouknout, vidím, že mám pořádné mezery ve vzdělání... :o)

ET řekl(a)...

Máme všechny, jen se stavte :-))

Janah řekl(a)...

Jóó, a abych nezapomněla, díky za tématický pohled - se mi zdá, že daná oblast skutečně vládne vaší domácností :oD
Fakt mě momentálně nenapadá, jakým trumfem přebít buvolí hovno :o)

Greta řekl(a)...

všechno se to tak nějak sešlo...náhoda :-D