úterý 2. září 2008

Nepohodlno

Celej dnešní den se ošívám... Nevím, jestli je to počasím (už aby byl podzim, co s letním vedrem a dusnem) nebo včerejším pobytem v podniku Žlutá pumpa (s kamarádkou jsme se neviděly skoro rok, tak jsme to chtěly trochu oslavit a navíc jsme řešily její momentální partnerské problémy a jak známo, debaty o zlotřilých mužích je třeba podpořit adekvátním množstvím alkoholu) nebo nevyspáním (kromě pozdního příchodu domů jsem si zkrátila spánek taky zážitkem s pavoukem - šla jsem se k ránu napít a v předsíni jsem objevila osminohou obludu velikosti tarantule a představa, že by tohle monstrum na mě někdy v budoucnu vypadlo z botníku, mě donutila k následnému odchytu a přenosu potvory mimo byt (trpím panickou hrůzou z pavouků a na druhou stranu nemám srdce je zabít - sebevražedná kombinace) a tahle legrace mi zabrala dobrých pětatřicet minut, neboť pavouk odmítl spolupracovat a zuby nehty se držel okenního parapetu, odkud jsem ho nakonec vystrkala polívkovou lžicí). Eh, jdu se uklidnit do lednice.

3 komentáře:

aknezob řekl(a)...

Já přiklopím, podeberu papírem, a pak to celé vyhodím z okna. Tedy tak to dělám doma. V Praze křičím hodně nahlas: "Motíku pavouček" a pan domácí než aby nechal Motíčka sežrat to pěkné sousto, nohatou obludu odnese.

Anonymní řekl(a)...

Taky normálně radši řvu než konám, ale v půl pátý ráno všichni gentlemani spěj... Gr.

Anonymní řekl(a)...

aha, tak já používám metodu aknezob...nic proti zvířátkům, já je ráda, ale pokud chtějí se mnou bydlet, tak prosím pěkně o část nájmu! a musí do smlouvy o pronájmu!