středa 13. srpna 2008

Hledám... plakát.

Tuhle na mě padly sentimentální nálady a jak jsem se tak hrabala ve svých někdejších cestovatelských zážitcích, našla jsem lísteček s odkazem na tenhle obrázek - je to plakát s britskou reklamou na Guinness z roku 1974 a já si ho kdysi vyhlídla v jednom irském obchodě se suvenýry, jenže jsem pořád otálela s koupí, až jsem nakonec ani těch deset euro, co stál, neměla (už jsme tenkrát měli peníze jenom na ten nejlevnější, mimořádně hnusnej toastovej chleba, kterej už nikdy v životě nepozřu!). Tak jsem to prošvihla a teď mě to trochu mrzí, protože v současnosti je přes internet k mání jen v jednom americkém e-shopu a odtud mi ho nechtějí poslat (asi nemůžou najít na mapě, kde je Evropa). Takže kdybyste někdo jel v nejbližší době do Irska, prosím kupte a přivezte mi ho.

2 komentáře:

aknezob řekl(a)...

Co takhle v rámci vzpomínání zajít na irské pivečko ... ve třech

Greta řekl(a)...

Myslíš s Ančou? :-)