pátek 11. dubna 2008

Sokol

Tak jsem si zas jednou početla v denním tisku a dozvěděla jsem se, že ministr zahraničí Karel Schwarzenberg bojkotuje olympiádu v Číně a kdože vlastně z našich i cizích pohlavárů na tu slávu pojede či nepojede a proč. Když pominu znechucující zbabělost některých domácích politiků vyjádřit svůj názor, pak mě nejvíc pobavila reakce pana Paroubka, který pravil, cituji, že "není moudré vyzývat k bojkotu celé olympiády" a že "je vidět, že pan kníže není sportovec". No, zato při pohledu na Jirku vás hned napadne - Bože, to je atlet...

6 komentářů:

aknezob řekl(a)...

Chodíme spolu na sumo :))))

Anonymní řekl(a)...

A ten sexy mozek!!!! :-) Meena

Greta řekl(a)...

on je Jiří takovým antickým ideálem souladu duše a těla :->

Anonymní řekl(a)...

No, hlavne mi spad kámen ze srdce, že tam nejede Pája od Bemu.
J.P/V.D

Anonymní řekl(a)...

No, hlavne mi spad kámen ze srdce, že tam nejede Pája od Bemu.
J.P/V.D

Greta řekl(a)...

no a pak podle těhle šaškáren vybírejte koho volit